Saknar min lilla fux nu!

Hej på er! Jag är äntligen lite piggare, fortfarande krasslig men jag lever! Nästan jobbigare att vara så här egentligen, mellan läget mellan ordentligt sjuk och frisk. Jag är så pigg att jag inte vill ligga ner hela dagen och kolla på tv typ som jag gjort de andra dagarna, men jag är ändå så dålig att jag inte orkar göra så mycket än, att gå i trappan här i huset är en lagom anstängning.. 
 
Jag saknar min lilla häst nu jätte mycket! Inte pussat på henne sen i lördags ju. Så glad över att Alwa tar hand om henne så bra nu när jag inte kan, det känns lite bättre då att jag inte är där. Alwa både mockar, fixar mat, fixar med hoven, ryktar och rider - hur bra?! Så skönt att hon slipper vila i en hel vecka. Och dessutom vet jag ju att Alwa skämmer bort henne en hel del så det går nog ingen nöd på henne haha. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: