Sjukstuga

Hemma från jobbet, äntligen! Det är verkligen påfrestande att jobba med vilda barn när man är förkyld och sen idag var det på en förskola jag inte vart på innan = ännu mer kaos då jag inte känner barnen och barnen inte känner mig. Men det gick bra ändå, lite kämpigt! Alla barn är ju desstom super snoriga och fräscha haha! Cykelturen hem var nästan värst, det är väl så man märker att man är sjuk haha. Att testa cykla, man orkar knappt med nedförsbackarna trots att man inte behöver trampa haha. 
 
Men en positiv sak är ju att jag har världens schysstaste kompis! Alwa har fullspäckat schema och har knappt sovit något men hon blev taggad och erbjöd sig att ta Divan idag, både mocka, fixa hoven och rida, hur underbart snällt är inte det känner en inte allt för pigg hästägare. Så nu ska jag vila, vila, vila. Dricka te och äta apelsiner och ladda om. Så fort jag är frisk och allt är bra med Divan är jag faktiskt taggad nu på att fortsätta kämpa med henne, men en frisk matte är att föredra, motivationen glider neråt annars. 

Mina älskade snyggingar!
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: