Mycket i görningen på en torsdag

Halllllå! Igår efter alla ärenden på stan + introduktionen som förskolevikarie var jag helt slut. Var grymt trött så låg bara i sängen och stirrade, frågade Alwa om hon kunde mocka och fixa allt åt Divan, men i stället peppade hon mig så jag blev genast lite piggare och tog mig i kragen och cyklade till stallet. Mockade, gjorde foder och fixade Divan lite snabbt så red vi ut en sväng, barbacka med hackamore med Alwa och Pelle som sällskap som vanligt nästan! Lika mysigt som vanligt också. :) Var hemma till fem, så de var en snabb tur i stallet. Vilket var så skönt, att inte komma hem seeeeeent. 
 
På kvällen åkte jag och Jakob till Maja för pizza-middag, Maja bor nämligen precis ovanför stans bästa pizzeria haha! Vilket verkligen var passande när maten hemma inte föll i smaken. ;) Linnea kom även förbi en sväng för att kolla hur Maja har det. En riktigt härlig torsdagskväll alltså, så härligt med underbara vänner! 
 
Idag har jag hitills läst på lite om en viss "sak", behöver förbereda mig ordentligt inför nästa vecka! Känns som att man går i skolan igen och ska plugga inför ett prov eller redovisning haha. Men det ska bli spännande! Men nu ska jag allt äta frukost, för att sedan fixa blogginlägg innan jag tar mig ner på stan och sedan vidare till stallet! 
 
Ha det fint! 
 

Kommentarer
Susanna Maria J

Mm så gott med pizza! :D

       http://oslofru.com/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: