En ovanlig lördag

Haha hej! Jag vet att jag skrev att jag skulle fixa mer inlägg och tidsinställa, meeeeeen, livet kom emellan eller något liknande, åtminstone stallet, hästen, kompisar och pojkvännen. Igår efter stallet så bar det hem till Linnea, som fyllde år för en mindre tjejmiddag. Riktigt kul att träffa alla och prata ikapp samtidigt igen, tänk att vi fyra träffades varje dag för bara några månader sedan och nu är det svårt att samla alla?! Linnea bjöd på en god middag och sen  satt vi och småpratade massor fram tills tolv, då var vi så trötta så det var bara att ta sig hemåt. 
 
Idag har många timmar spenderats i stallet och Alwa och jag har löshoppat våra hästar. :D Mer om det kommer senare! NU är det ju allt lördagskväll och Jakob och jag har heeela huset själv, vilken lycka!! (hej jag vill flytta hemifrån på riktigt ja haha) Dock har vi inte tillbringat så mycket tid tillsammans hitills, jag fick städrykt så jag har spenderat någon timme på att storstäda hela "lägenheten" så här på en lördagskväll, möblerat om lite bland ljus och dekorationer, så nu känns det toppen! Medan har min händiga pojkvän snickrat, sågat och måttat förfullt, han ska nämligen bygga ett badrumsskåp som man kan ha under handfatet. Knasig är han, hur kan man lyckas bygga ett eget badrumsskåp liksom? Men lyckas han, då är han allt riktigt ännu mera grym! 
 
Och nu står Jakob i köket och fixar kvällsmaten, vilket var vår deal, han gör kvällsmat och jag städar! ;) Grymt då jag inte gillar att göra mat, men städa går bra! Vi ska äta lamm, potatis,pepparsås och sparris. Och så har vi en ost, lite chips och även lösgodis till lördagsmys! Woho, lyckades klämma in lösgodis där, de händer inte ofta!
 
Ha en härlig helg hörrni. ♥
  

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: