Drogad häst

Godmorgon! Igår jobbade jag först på morgon + förmiddagen, sen efter lunch skyndade jag mig till vovven för att ta en promenad med honom, det var riktigt mysigt. Så fint väder! Fick reda på kvällen sen att de var sista gången jag behövde gå med honom, skönt fast ändå lite tråkigt. Men nu kan jag jobba alla dagar det behövs utan att behöva tacka nej eller be om att vi ska ta en paus. 

Sedan cyklade jag iaf direkt till stallet, veterinären var på besök idag igen och skulle kolla Divans tänder. Det gick toppen! Hon hade fantastiskt fina tänder för att vara 24 år gammal och det ända var att en tand hade gått sönder lite och gjort den biten som var kvar väldigt vass vilket lett till att hon fått ett djupt sår i kinden, pluttan! Men det kommer läka jätte snabbt nu när den vassa tanden är nerslipad, så nu blir det hackamore på några dagar, vilket inte är några som helst problem! 

Idag väntar introduktion på jobb nr 2 för min del så ska fixa i ordning mig nu innan det är dags att ge sig av!



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: