Måndag igen!

Godmorgon! Måndag igen och jag vaknade med lite fortsatt halsont från igår, och med känslan av att inte vara inbokad på något jobb alls på hela veckan, kändes lite hopplöst. Men när jag börjat vänja mig vid tanken så ringde mobilen, så nu har jag i stället jobb exakt hela veckan, härligt!! Bara jag inte blir mer sjuk, risken finns ju, exakt alla barn på förskolan förra veckan var snoriga, hostiga och en del fick feber och fick åka hem, så de har nog smittat mig lite. 

Så här mysigt hade vi det i lördags när vi tog en runda i skogen! Så kul att Jakob ställer upp och fotar/går med, både mysigt att ha med han och roligt att få lite anorlunda bilder! Just det! Vaknade inatt av att jag grät så otroligt mycket... Drömde nämligen att Divan avlivades och så stod jag där och skulle tömma hennes box och bara grät och grät och grät, otroligt mycket tur att det bara var en dröm!!! 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: