Suck.

Denna vecka som skulle bli fullspäckad av jobb och häst blev helt tvärt om. Har feber från och till och har bara blivit sämre sen senast jag skrev. Så nu är hela veckans jobb avbokat och jag ska vila, vila, vila. SUCK! 
 
Men en rolig sak har hänt! Igår fick jag ett sms där de stod att jag skulle kolla utanför dörren, där stod en full kasse och bakom knuten gömde sig Alwa! Hon hade handlat massa saker till mig som jag kan äta och bli friskare av, sååå snällt!!! Bland annat, färskpressad apelsin/jordgubbsjuice, läkerol, annans, parmaskinka osv. Så glad för det!! Sitter och smaskar på ananas och skinkan till frukost nu bland annat till frukost. 
 
 
 

Kommentarer
Susanna Maria J

Stackare, krya på dig!!

Svar: Tack så mycket!! :)
Felicia Johansson

       http://oslofru.com/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: