Jobb jobb!

Godmorgon! Alltså vad är det som hänt?? Det är ju vinter ute... 2 grader var det igår när jag cyklade till jobbet, trodde jag skulle dö. Men iaf, nu har jag haft min första dag på förskola och det var mycket roligt och härligt än vad jag trodde! På morgonen och förmiddagen var jag på en avdelning med endast 1 åringar, det var så mysigt och de är så söta!! Blev proffs på att köra en tvillingvagn upp för en brant backe och samtidigt hålla en litet barn i handen som går brevid med sina små steg, svår utmaning men den klarades av! haha. 
 
På eftermiddagen var jag dock med lite större barn, 3-4 åringar och det var kaaaaaos. För mycket att göra, för vilda och elaka barn och stressigt. Men det gick bra ändå! Jag hade min tjocka kingsland dunjacka på mig hela dagen, och jag frös ändå när jag var ute med barnen på gården, hur ska jag överleva vintern?! 
 
Det var i alla fall roligt för dem bokade mig två dagar till så snart ska jag ta mig dit igen! Eller snart och snart, börjar nio. Skönt! 
 
Det är underbart att alltid komma hem till min älskling efter en dag av jobb, vårt gemensamma liv är underbart. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: