Hösten är här ♥

Veckan gick snabb, massor av jobb! Sen blev det helg och även den gick snabbt, i fredags var det lugnt. Mamma och jag tog hand om Divan tillsammans och så var vi på en shoppingrunda på Intersport, eftersom jag jobbar på förskola nu så behövs varma kläder när man är ute och vakta barnen. Så jag fick med mig en fleecetröja, vantar, mössa och ett pannband hem. Världens snällaste mamma! 

I lördags åkte jag och Jakob till stallet och fixade åt Divan tillsammans och red sedan ut i skogen! Jakob gick med oss och hade med kameran så han tog lite bilder, mysigt var det även om det blåste storm! Solen sken ju och bästa sällskapet hade jag! Sen på eftermiddagen skulle vi fira mamma som fyller år på måndag. Vi var och åt en super god tvårätters middag på Kungsbacken här i stan och sedan bestämde sig jag och Jakob oss för att hänga med hem till dem. Väl hemma satt vi och pratade, åt gottis, kollade på tv osv. Mysig kväll! Mamma fick även sina presenter från mig och Jakob vilket var en back on track nackkrage + 8 små fina hjärtformade ungsformar som hon önskat sig! 

Idag på förmiddagen åkte vi hemåt efter en mysfrukost tillsammans med mamma. Senare på dagen åkte vi till Rusta för att kolla läget. Jag behövde förvaringslådor, fick panik över att det var kaos bland mina saker haha. Hem kom vi med förvaringslådor och några nya ljus (som alltid hehehe).. Och för några timmar sedan tog vi en skogspromenad och hämtade in hösten till oss, så här under får ni nu se hur mysigt vi har det! Vi gör om ofta nu för tiden så ni får se mycket bilder! ;) 
 
 

Kommentarer
Susanna Maria J

Vilket mysigt hem du har. Det är så fint med lite kort och ljus tycker jag. <3 Hoppas du har en mysig söndag :)

       http://oslofru.com/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: