Active

Har gått sååå mycket idag! Städade på förmiddagen och sen skulle jag hämta Älling, vilket ger mig en promenad på 6,8 kilometer och hälften för honom dårå. Och sen när jag skulle lämna honom ville jag gå förbi ett ställe jag ska till imorgon för att veta vart de låg, så de blev en extra lång promenad! 

Det var super varmt ute dessutom, sommar igen! 9,6 kilometer hade jag gått när jag väl kom hem. Svängde förbi affären och skulle handla, men de fanns nästan jag skulle ha... Men köpte en av mina favorit drycker just nu! Det är en fruktjuice, som innehåller extra mycket protein, kolhydrater, mineraler och vitaminer vilket är perfekt när man behöver boostas upp efter en så lång promenad! 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: