Äntligen!!

Som några av er kanske vet så blev jag och elva andra i hela Norden utvalda att få hem en Samsung NX30 och vara testpiloter till den under sommaren. Det var över 5000 som hade ansökt om att få bli testpilot, så när mejlen och samtalen ramlar in att man blivit utvald då var lyckan allt stor! Min gamla Nikon D3000 har tyvärr gett upp sitt liv totalt vilket gjort att jag tappade intresset för att fotografer med den, för bilderna blir rent utsagt urkassa. 
 
Men så fick jag hämta ut den här snyggingen som kom med posten, och då livades intresset upp igen. Smidig liten kamera, med bra kvalité på bilderna och filmerna. Samt så himla många och toppen bra funktioner! En riktigt SMART-kamera! 
 
Nu är då testperioden över och vi fick valet att lämna tillbaka den eller köpa för reducerat pris, och tack vare lite pengar-lån från mormor så kan jag köpa den! När man får den till ett så bra pris så kändes det verkligen rätt att tacka ja. De ända dåliga nu är att mitt telezoom inte passar på den här kameran, så det är väl bara att spara ihop så man kan köpa ett sådant igen. Ett måste när man fotar hästar ju!
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: