Dags att av-kaosa?

Efter kaosveckan som vart så har även vårt hem blivit lite stökigt, får lite ångest av att röra mig bland all röra men det är ju bara att ta tag i det egentligen. Saken är ju den att det är mer bekvämt att låta det vara stökigt och lugnt göra vad man känner för istället haha! 
 
Men nu när jag tog en nogrann titt så kom jag på att det nog är en god idé att faktiskt röja upp lite. Så det ska jag göra lite snabbt och sen ska jag sticka ut på en promis med Älling! Dammsugning och dammtorkning får allt vänta tills någon annan dag! Får ta lite fina bilder när allt är sin ordning och visa hur vi egentligen har det hehe..
 
Min skrivbordshörna är ju kaos haha! Allt från hundbajspåsor till iPods och tomma flaskor.

Kommentarer
Susanna Maria J

Så mysigt soffan ser ut :)

       http://oslofru.com/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: