Favvohörnan ♥

Jag fixade om lite i hörnet på min lilla datorhörna, och nu älskar jag den mer än någonsin! Det blev så mysigt och fint. Nu är det bara viktigt att alltid ha blommor i vasen, annars kommer det se lite trist ut. Datorn står alltid redo, mitt fina block ligger med pennan berädd att skiva ännu en lista eller något smart jag kommit på. iPaden ligger och ser fin ut i sitt underbara skal och ljuset väntar på att kvällen ska komma så det kan tändas. SÅ MYSIGT! 

Två saker jag även har vid datorn är 1. min vattenflaska, den står alltid där så jag kan dricka när jag vill. Är den tom dock kan de ta några dagar innan jag orkar fylla på den haha! 2. Har ställt dit CND oljan jag bloggade om för några dagar sedan, så att jag kan bli bättre på att använda den på mina naglar, så får jag se om mina naglar går att få lite finare! 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: