Hantverkarens kladdkaka och parmiddag

Godmorgon! Söndag idag då, och igår var Jakob och jag över till Majas nya alldeles egna lägenhet (!!!) för en parmiddag tillsammans med henne och Henrik. Maja hade gjort en jätte god lasagne och vi tog med oss en god kaka vi gjorde under eftermiddagen till efterrätt. Det var en jätte mysig kväll så det måste helt klart göras om! 
 
Idag ska vi troligtvis (om vi får låna bilen) åka till Västerås för att Maja och kanske Alwa ska shoppa, Jakob får köra och jag går med som smakråd och bär kassar haha! Nä men om jag hittar något fint kanske det får hänga med hem också men har inte som mål att köpa massa saker idag, vill SPARA pengar nu! 
 
Kakan vi gjorde igår, kladdkaka med jordnötskräm och ganache - mums!
Kör på lite mysmorgon framför datorn med tända ljus, dock är det sorgligt hur döda mina blommor är haha! Nya är på G!

Kommentarer
Elin Bergman

Kakan ser as god ut!

       http://bergmanelins.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: