Nedstämd dag

Hej på er! Jag är lite nedstämd då jag skulle jobbat nu idag, och två dagar men sitter här hemma jag pga. att jag har hunden. Helt okej tycker jag inte att det är att jag måste fortsätta gå ut med honom för 50 kr dag och behöva tacka nej till mina nya jobb... Så arg är jag allt. 
 
Startade med att ta en sovmorgon för jag orkade inte med dagen och ett valresultat som i första tanke känns kaos. Fick skjuts till hunden iaf och promenaderade med honom hem, en podcast i öronen och sol på himlen gjorde det lite bättre. Men detta blir en seg dag. Senare idag när jag lämnat hunden igen så ska jag iväg till stallet, stubbåksridning väntar och det gör livet lite härligare!! 
 
En dag som denna hade en dag som den nedan suttit fint ♥

Kommentarer
Anonym

Varför måste du fortsätta gå ut med honom? Kan du inte säga upp dig och jobba med de andra jobb du fick?

Svar: Jo, det är redan gjort! Men har 2 veckors uppsägningstid eftersom ägarna måste ha en chans att hinna en annan lösning. Men detta är sista veckan.
Felicia Johansson




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: