Nu kör vi på igen!

Hallå i stugan! Ännu en vecka på börjad, skönt! Faktiskt. Förra veckan var väldigt påfrestande och tuff, så det känns skönt att det nu är en ny vecka som förhoppnigsvis är mer lugn och utan några tråkiga sjukhändelser. Divan mår nu toppen och idag ska hon ridas igen, blir nog en längre skrittur ute, mysigt!
 
Jag har hitills ägnat några timmar åt att söka jobb samt att hämta hem vovven, vilket resulterade i en 50 minuter lång promenad. Det tar verkligen tid att söka jobb, skriva CV och personligt brev, CV:et brukar jag hålla underför likadant till alla, lite små ändringar bara men personliga brevet som jag tycker är det svåraste att skriva, skriver jag om för varje gång. Och det mina vänner, det tar tid! Men förhoppningsvis lönar sig all tid snart. *håller tummarna*

Nu har jag tänkt komma igång med bloggen helhjärtat igen, det blev ju en liten oväntad paus där. Men tiden och orken fanns inte när Divan var sjuk. Men nu sätter vi igång igen! 
 
Underbara rosor min kärlek gav till mig för någon dag sedan, och mitt absoluta favorit doftljus från Indiska!

Kommentarer
Niles

Tycker att det personliga brevet alltid är svårast... man vet liksom inte hur man ska förhålla sig i de flesta fall... ska man sälja in sig rejält eller hålla en låg profil?

       http://theniles.se
Susanna Maria J

Så fina blommor :) Älskar rosa <3

       http://oslofru.com/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: