Veckomål

Åh hej! Alltså internet har krånglat hela dagen så jag har vart så trött på det.. Men nu funkar det! I förmiddags åkte jag hem till stan igen och gick direkt iväg för att hämta hem vovven vilket blev en promenad på ca 7 kilometer. När vi kom hem var Jakob hemma för att äta lunch en snabbis, så då busade vi lite med honom och jag passade på att pussa lite på honom. Ni vet, hårt när man sovit borta från varandra en hel natt. ;) 
 
Jag kom hem nyss efter att ha gått hem med Ä igen, vilket blev ytterligare ca 7 kilometer. Tjohoooo! Och vet ni vad jag kommit på! Att jag ska ha ett mål den här veckan att sammanlagt gå minst 7 mil!! Tänkte ta 5 mil först, men 7 mil känns som en lagom utmaning. Alltså ska jag inte gå 7 mil på en och samma gång, utan jag lägger samman alla promenader i slutet av veckan och då ska sträckan vara på över 7 mil. 
 
Dagens resultat: 6.99 km + 7.03 km = 14,02 km. 55,98 kilometer kvar! 
 
Påtal om mål, jag ska strax hoppa upp på cykel (nu får det vara slut gått för idag!) och trampa iväg till stallet. Divan ska ridas och vi ska tillsammans kämpa pass för pass mot våra egna mål. Som just nu endast är att hon ska bygga upp konditionen och styrkan för att kunna vara så fin som det bara går i vinter. Sådant sker inte under en veckans tid, så det är bara att kämpa på och hålla huvudet högt!
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: