Att göra idag

Mycket på schemat även idag, lär vara helt slut ikväll också! Ska försöka koppla av med ett mysigt, varmt bad och lite serietittande innan läggdags ikväll. Om jag inte är helt slut förstås, då blir det sängen på direkten! Vädret är inte direkt på min sida idag heller, har redan promenerat i regn idag och fler regnpromenader lär det bli. Men när man har sällskap och vet att man måste gå ut så känns de ändå rätt lugnt och mysigt. 
 
♥ Hämta vovven, 60 minuters promenad tur och retur. Check! 
 
♥ Gå lång promenad med vovve mitt på dagen, ca 60 min. 
 
♥ Träna överkropp enligt träningschemat. 
 
♥ Lämna vovven, 60 minuters promenad tur och retur. 
 
♥ Handla frukost och mellanmål. 
 
♥ Fixa stallet + Pelle ska ridas och Divan ska promeneras. 
 
♥ Stallmöte 19.00. 
 
♥ Rensa ut saker från mitt rum hos pappa och ta med.
 
Nu ska lunchen ätas innan vår långpromenad! Jag är sååå glad över att jag har matlådor att äta till lunch numera varje dag, hade inte klarat mig annars!
 
 
 
 

Kommentarer
natalie

fin blogg! :)

Svar: Tack! :D
Felicia Johansson

       http://makeupxo.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: