Baby lips

Dessa två ni ser på bilderna nedan är de jag använder mest på mina läppar, Carmex och Maybellines Baby lips. Carmex är grym verkligen, de kan sticka lite på läpparna ibland när man lägger på den upplever jag och det beror på att den verkligen verkar från djupet. Jag har ofta torra läppar och de är inte så mycket som fungerar för att göra de mjukare, men Carmex är nog det som funkat bäst! 

Sen har jag även en Baby Lips från Maybelline, den både mjukgör och ger färg. Trodde dock den inte gav så mycket färg så de var därför jag köpte en rosa, men man får väldigt rosa läppar om man använder den, så ofta använder jag den enbart om jag ska gå runt hemma eller ett tunt lager om jag ska vistas bland folk. Upplever att den ger mjukare läppar i alla fall, så den får plus från min sida! Ska nog införskaffa en till i en annan färg. 
 
 

Kommentarer
Alwa

Jag har den ljusblåa och en som är typ lila. Den lila suger, ser ut som att man har tagit foundation på läpparna typ! Den ljusblåa är däremot bäst!! :D man får jättemjuka läppar och den luktar underbart! Dessutom ger den ingen färg, man ser bara fin ut! haha

Svar: Då blir den ljusblå nummer två i samlingen! :D
Felicia Johansson

       http://alisabeths.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: