Bonjour!

Härligt med måndag! Ny vecka, nya dagar, nya saker att göra. Däremot är det mindre härligt att mitt hjärta fick stiga upp och cykla iväg till jobbet, efter våran helg på ön vill vi bara fortsätta vara tillsammans. Men det går icke!
 
Jag har i alla fall startat morgonen med ett kort träningspass här hemma. Jakob har nämligen börjat med lite hemmaträning innan jobbet på morgonen, bara några få övningar så han är klar på tio minuter. Så jag tänkte försöka haka på, fast efter honom då och med lite mindre reps. Känns i lite i armarna nu efteråt att jag legat lågt med träningen under sommaren hehe.. Jakob har i alla fall lite hantlar och annat hemma så det går ju göra en del enklare saker. Körde efter Jakobs schema idag, men ska fixa ett eget morgonpass schema så snart jag hinner! Det blev i alla fall en del armhävningar, bicepscurl, situps och..... haha något mer. Glömde bort vad de heter.. Aja funderar på att ta en springtur idag också, rätt så taggad! Älskar ju mina springskor som ni ser här under, så man får ju passa på att använda dem. 
 
Idag väntar en skrittrunda PÅ Divan! Woho :D Och även "provridning" av Pelle, ska nämligen vara Pelle vakt och ryttare under 1 1/2 vecka när Alwa är i skåne och jobbar igen. Det blir allt spännande, efter 4 år på enbart Divans rygg är jag ju inte allt för van vid pigga och känsliga hästar, men det borde nog gå bra efter några ridpass!
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: