Breakfast

Godmorgon! ♥ 
 
Jag sitter och äter en GOD frukost idag, så glad haha! Jag är frukostälskare x100 och en tråkig eller "dålig" frukot kan göra min start på dagen sämre, faktiskt! Men igår var jag och handlade så idag startar dagen toppen bra, lite tidigt dock. 
 
Regnet bara väntar på att börja ösa ner ser jag på molnen där ute, men de väntar väl på att jag ska gå ut först såklart! Jag ska iaf cykla till stallet så fort frukosten är slukad, vill hinna med båda hästarna idag på förmiddagen och sen hämta vovven mitt på dagen och sen lämna tillbaka honom vid fyra tiden. Idag ska jag åka hem till mamma och familjen och sova en natt, så då måste det planeras upp för att det ska kunna gå!
 
Vi hörs senare, nu måste jag skynda mig lite. 
 
 

Kommentarer
Susanna Maria J

Mmm avokado <3

Svar: Ah, så himla gott. Tröttnar aldrig!
Felicia Johansson

       http://oslofru.com/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: