Cozyyy

Godnatt säger jag nu, inte för att jag ska sova men detta blir sista inlägget för idag. Idag är jag hemma på riktigt, och alltså det är ändå otroligt mysigt. Tänk att jag bara för ett halv år sedan bodde på heltid hemma och typ träffade Jakob på helger? Nu bor jag hos honom (och hans föräldrar..) och spenderar 1-2 nätter hemma per vecka. Knasigt det dära. Jag är jätte glad över att jag har chansen att bo och tillbringa så mycket tid med Jakob, vi har just dessutom fått hela övervåningen för oss själva och fått göra om allt där uppe.Men vi är ju trots allt vuxna människor nu, 4 vuxna personer under ett och samma tak kan bli påfrestande ibland om ni frågar mig. Så då är det skönt att komma hem, ha sitt egna flickrum att känna sig liten hos mamma. 
 
Jaja, nog snackat om det! Jag har ställt in mig på att det är höst nu, så jag tände precis lite ljus, och har fixat en kopp med varm choklad. Ska efter det här inlägget är klart krypa ner i pyjamas i sängen och bläddra i H&Ms höstkatalog, samt skriva ner lite tankar och planer i mitt lilla block. Sedan får min myskväll avslutas med en serie eller film och sedan läggdags. Puss på er! ♥

Bild på mig och min kärlek + ljuset som luktar som HAN är tänt. Kärlek. ♥
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: