Dagskryssning på G

Godmorgon! Har hunnit vara vaken i närmare en timme nu, Jakob har åkt iväg till jobbet och jag ska faktiskt snart också iväg. Fast till stallet. Anledningen till att de blir så tidigt är att vid tolv tiden så ska jag, mamma och min lillebror åka en dagskryssning för att överaska mammas man Andreas som vart iväg sedan i fredags och jobbat på båten. Han tror nämligen att mamma kommer till honom på lördag och har ingenaning om att vi är på väg idag! Överaskningar är kul! 
 
Men först som sagt vill jag hinna med Divan, och därför har Alwa och jag stalldejt redan vid åtta idag. Så tar vi med båda våra hästar på en promenad i skogen, mys! Uppdateringen idag kanske inte blir som vanligt då jag inte riktigt kommer ha tid för det idag, men vi får höras ikväll i sådana fall, ha en toppen dag! ♥ 

Bilder från senaste dagskryssningen jag var på, i mitten på juli faktiskt! Tillsammans med min pojkväns föräldrar + min mamma! Andreas jobbade såklart så vi fick hänga med honom när han hade spelpaus. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: