Drinkkväll på G!

Hej på er! Ikväll kommer några vänner över för lite förfest innan vi ska ut på parta lite, det ska bli kanon kul! Jag och Emelie ska dricka massa drinkar så när Jakob och jag var och handlade köpte vi en massa drintillbehör. Även drinkglasen står redo på köksbordet och sugrör och is är redo, haha. Lite tråkigt att de flesta av våra vänner är bortresta eller jobbar dock... 
 
Klackarna ska självklart på, det var allt för länge sedan! Jag älskar att gå i klackar men det är inte ofta de kommer till användning tyvärr. Dessvärre har jag inte bestämt vad jag ska ha på mig än, står mellan min rosa peplum klänning med spets eller min svarta byxdress.. Hmmm.. Får suga på den karamellen lite! 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: