Efter 5 timmar på stranden och 3 timmar i stallet

Hemskbränna.se haha orkar inte, vi spenderade närmare fem timmar på stranden idag. Självklart var de årets varmaste dag med 37 grader varmt och stekande sol. Vad gör unga små tjejer då? Jo grillar sig på stranden, min bränna på rygg och rumpa är härmed inget att leka med haha! 

Men härligt var det, att få träffa tjejerna igen, bada massor och till och med äta hela 2 glassar på en och samma dag! Efter strand hänger åkte jag och Alwa hem till henne för att äta lite och hämta saker, sedan åkte vi vidare till stallet för att spendera en hel del timmar där också i värmen, härligt när man känner att svetten rinner på ryggen bara av att kratsa hovarna på hästen sin. Mer om stalltimmamrna kommer senare med bilder Alwa tog! :D

Jakob ligger och sover sött sedan någon timme tillbaka och jag funderar på om jag ska försöka hänga på honom, men de är så äckligt varmt! Jag kan inte sova i den här värmen tyvärr... 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: