Första augusti

Hej på er! Hoppas ni haft en fin dag. Tänk att de redan är augusti?! Snart vinter igen då... Aja, själv startade jag dagen med en lång sovmorgon och sedan blev det stallhäng i några timmar. Divan blev ompysslad, och sen gick vi en promenad också. Idag var hon mycket mer vilig att hänga på än igår! Städade och tvättade även lite saker. Ska snart tillbaka till stallet för att släppa ut Divan som fick stå inne några timmar nu mitt på dagen. Skönt för henne att vila lite + ge sällskap till en skadad häst som står inne. 
 
Resten av dagen är planlös, vi får väl se vad Jakob och jag hittar på. Möjligtvis ingenting, men vad gör det? Imorgon väntar förfest här hemma med några vänner och sen ska vi ut en sväng! Var verkligen länge sen jag var ute här i stan på "riktigt", så de blir kul! 
 
Sådan här härlig middag åt vi för några veckor sedan! Älskar småplock!! 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: