Godmorgon världen, vilken underbar dag!

Godmorgon! Dagen har börjat och jag är vaken, sådan tur! Nu under förmiddagen ska en del jobb sökas och så ska jag försöka rensa bland massa saker jag har i alla skåp. Sålde min lilla kompaktkamera på Tradera igår, och det var såå kul att sälja saker ju och få in en del pengar så nu är jag på hugget, ska rensa bland alla mina saker + hästsaker för att kunna sälja mer haha! 
 
Sen i eftermiddag ska jag troligtvis till stallet en sväng för att säga hejdå till Alwa som ska bort till Skåne igen under 3 veckor.. Och sedan ska jag hem till Jakob, det är ju fredag idag och vi har en hel helg framför oss att spendera med varandra! ♥
 
Förresten, jag började kolla på en ny serie igår. Make it or break it - så himla bra fast jag bara kollat på två avsnitt är jag fast! Den är så peppande och jag blir verkligen taggad på att just bli grymt bra på något. 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: