Godmorgon!

Igårkväll hade vi liten trevlig och mysig grillmiddag med Jakobs kusin, bror och föräldrar. Vi satt ute rätt länge i mörkret med tända ljus, så mysigt ändå att de börjar bli lite mer höstigt ute! 

Idag ska jag och Jakob åka ut till min släkts sommarstuga, vi var där igår och fick instruktioner om hur allt funkar. Eftersom stugan ligger på en jätte liten ö utan el och vatten så är de lite speciellt. Man måste åka båt dit, sen har vi en batteridriven pump för att pumpa upp och rena vatten, samt gasol kylskåp + spis.

Så mycket att tänka på, men de ska bli vääääldigt mysigt! Jag har själv inte vart där på ungefär 3 år... När jag var liten var vi där nästan varje helg och bodde där på somrarna nästan. Så de blir jätte kul att få vara där med Jakob över helgen, bada massor och sitta på altanen och kolla på solnedgången.

Kameran hänger med ut men tänkte låta bli att blogga osv när jag är där ute.
Så vi hörs på söndag någon gång helt enkelt! 




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: