Han är allt underbar!

Godmorgon! Eller förmiddag är väl bättre sagt. Det är helg och den startades allt på bästa sätter igår, när jag kom hem till Jakob sa han att han hade en överaskning till mig, så följde med han ut på baksidan och där i gräset hade han lagt ut en filt, kuddar att sitta på, tända ljus, vindruvor, ost, skivad avokado och skivade päron och så en flaska mousserat vin, en jag tidigare sagt att jag ville ha, gulle! 

Men vet ni vad? Det sötaste av allt, var att han hade vart till Åhlens och köpt den där perfekta serveringsbrickan i marmor till mig!! Alltså, åhhhhhh! Han är för bra min älskling! Sen på kvällen fortsatte det mysiga, vi åkte nämligen ut till Bredsand, våran stads strand, camping och restaurang vid vattnet. Så åt vi där en sista gång för sommaren, Jakob hade bestämt att vi skulle äta deras Tapas som jag velat testa under sommaren men det har inte blivit av. Det var jätte mysigt! Tapasen bestod av hummer, chiliräkor, musslor, oliver, lufttokad skinka och vitlöksbröd. Åt även en toast skagen till förrätt, standard haha!
 
Jakob föräldrar var också med så vi hade en trevlig kväll med utsikt över vattnet. Skippade efterrätten där och åkte förbi Coop på hemvägen och köpte med oss en ost, salami, kex och lite smått och gott! Natten var mindre mysig dock, då Jakob legat och snarkat en massa då han är lite förkyld... Så jag har inte sovit sedan 03.45. Från 05 låg jag och lyssnade på musik för att slippa höra på snarkningar, hittade en spellista på spotify som man skulle lyssna på när man skulle sova, men nja. De var typ fågelkvitter och djungelkänsla, blev mest rädd haha! Så det fick bli min lugna lista med kärlekslåtar, då kunde jag iaf koppla av och halvslumra lite fram tills klockan sju. Woho! 

Senare idag ska jag göra en spännande grej och sedan ikväll blir det kräftskiva med Jakobs föräldrar + morbror + hans tjej. 

 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: