Kärleksbomb

Igår hade jag fullt upp hela dagen, under förmiddagen jobbade jag åt Jakobs pappa och sen vid lunch fick Älling komma ut på en promenad och sen var det bara att härja runt i stan och köpa allt som behövdes. Jag skulle nämligen överaska Jakob! Vi båda är väldigt romantiska och gulliga mot varandra så det är ofta vi gör små överaskningar för varandra, men den här gången skulle jag göra en lite större överaskning med flera "stationer", vilket krävs tid och planering minst sagt! 
 
Det blev i alla fall väldigt lyckat och jätte mysigt! Först när han kom hem fick han en lapp, där det stod att han skulle gå upp till vår walk in closet, där stod det en ny duschboll och en lyxig shower gel och en lapp där det stod att han skulle ta en lång dusch, raka sig och sen direkt gå tillbaka till garderoben. När han kom tillbaka hade jag lagt fram kläder jag tycker han är lite extra snygg i och lagt en ny lapp som bad honom komma till vårt tv-rum, och där hade jag tänt massor av ljus, ställt fram bubbel, jordgubbar och vit choklad samt så hade jag fixat mig fin, tagit på klänning osv. När han kom hem hade jag vanliga myshemma kläder så han inte anade något haha. 
 
Så myste vi där inne en stund, sen var det dags för nästa station - middagen! Så han fick sitta kvar där ett tag medan jag fixade fram, Jakob älskar sushi men vi har typ aldrig ätit bara det och speciellt inte hemma, så det var roligt att kunna överaska med det + lite annat småplock då jag inte äter så mycket sushi. Tända massa ljus även där och startade middagsmusiken innan han fick komma.
 
Efter maten spelade vi lite kort innan vi kollade på serier och myste i soffan, dock var vi så mätta så min efterrätt hoppade vi över. Och så sista stationen och lappen var i sovrummet där jag hade skrivit en gullig lapp om hur mycket han betyder + att han skulle få massage och så hade jag köpt en massageolja som luktade super gott! Jag läste ju en massagekurs i skolan sista året så jag kan grunderna och vet lite hur man ska göra. Dessvärre tycker jag inte det är så herrans kul att ge massage haha, bara att få så oftast är det bara jag som får massage, men idag var det dags att ställa upp för laget! ;) 
 
Så nu är vi nog ytterligare några snäpp kärare haha ♥

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: