Kryssningsstammisarna är hemma!

Hej på er! Vi kom hem rätt sent igår kväll från kryssningen, jag var alldeles för trött för att ens kolla på datorn så sparade det tills idag. Vi åt i alla fall smörgåsbord, alltid så himla gott! Förutom de varma förstås, de är då aldrig någon hit. Men de kalla och efterrättsbordet = stoooor kärlek! :D 
 
Så överaskade vi Andreas som allt blev förvånad  och glad över att vi plötsligt stod där på båten. För er som inte vet så är Andreas trubadur och har en orkester och ett band, vilket gör att han bland annat är borta rätt länge i bland på exempelvis kryssningsbåtar för att spela. Så när vi hade ätit och shoppade lite i Taxfree så var vi först uppe på soldäck och kollade när de spelade och sedan nere i baren där de också spelade på kvällen. 
 
Jag är hemma på riktigt nu tills på fredag (hemma på riktigt är alltså hemma hos mamma, annars är jag bara hemma så är jag hos Jakob haha), så efter att det här inlägget är klart ska jag städa mitt rum, fixa fler inlägg till bloggen, göra matlådor och sedan åka till stallet! 
 

Godaste drinken efter "Sex on the beach" dårå, Eckerö Passion!
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: