Läderbalsam i sprayflaska

Sedan jag hade storstädning bland ALLA hästsaker i somras så fortsätter jag att vara noga och försöker hålla allt rent och snyggt. För att underlätta vardagen så köpte jag ett läderbalsam i sprayflaska, och det är verkligen något jag tycker alla borde ha! Det är inte alltid man har tid med att rengöra, fetta in och stå och putsa länge på allt läder.
 
Det här läderbalsamet från Prevent - Trikem Sport är perfekt som vardagsputsningsmedel! Försöker putsa sakerna efter varje gång de har används nu, det är mycket roligare när allt är rent och snyggt när det ska användas. Och med läderbalsam i sprayflaska går putsningen betydligt snabbare, lädret blir rent, fint och håller sig mjukt. Verkligen ett stort tips för att underlätta vardagshanteringen av alla träns, sadlar och stövlar. 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: