Livet efter dig - boktips!

Vill ge er ett boktips faktiskt! Denna boken heter "Livet efter dig" och är skriven av Jojo Moyes, jag hade inte hört talas om den då jag knappt läser böcker förutom på sommaren. Men den här boken fick jag med när jag köpte en ELLE tidning, och många verkade tycka att den var hur bra som helst så jag valde att läsa den. 
 
Och jag blev fast! Jag älskar den här boken, jag kunde läsa i sträck, ville inte lägga ifrån mig den. Den var sååååå bra! En beskriven av boken är "En kärlekshistoria som får dig att gråta, skratta och bli arg allt på en gång" och det är en toppen beskriven, jag kände verkligen massor av känslor under läsningens gång. Rekommenderas starkt! Finns bland annat att köpa för enbart 44 kr på Adlibris
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: