Livet springer på

Godmorgon! Ja, som sagt det var fullt upp i går också, hinner eller orkat inte blogga på kvällarna då. Efter att ha gått 1,2 mil med hunden, cyklat 4 km, ridit en häst och promenerat med en häst, vart på stallmöte och tränat överkropp så var klockan 21.00 och då hade jag ett rum i pappas gamla lägenhet att åka och tömma innan kvällsmat och sömn, suuuuuuuck! Men det gick bra! Och med massa frukt och olika drycker som energipåfyllning så överlevde jag rätt så bra, men innan jag hittat bra mellanmål så höll jag på att börja gråta inne på Ica då jag var så trött och hungrig. 

Pelle var jätte fin att rida idag, så det var jätte kul! Och Divan är lite jobbig då hon är brunstig men vi gick en sväng om i skogen innan stallmötet. Och när rummet skulle tömmas var det ingen ordning och reda direkt, kastade bara i alla saker jag skulle ha i olika påsar så idag blir det till att sortera! 

Ska äta frukost snarast och sedan fixa lite här hemma innan jag hämtar vovven, och tar med honom till stallet. Idag har jag bara en häst, Pelle, och han ska longeras så passar på att testa hur vovven tycker det är i stallet när jag slipper lämna honom någonstans. Helst skulle jag behöva handla också eftersom jag inte hann med det igår. Sen tror jag faktiskt jag ska försöka ta det lugnt, fräscha upp mig och vara en bra flickvän ikväll, och inte en som kommer hem tio på kvällen, stinker häst och svett, som kastar i sig maten framför tv och sen är klockan läggdags för länge sedan. Nej, idag får de bli nya tag! 





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: