Matlådor

Igår var vi i full gång med att fylla alla sex matlådor som mamma köpte till mig tidigare under dagen. När jag bor hos Jakob är det inte alltid jag får i mig lunch när alla jobbar/inte äter lunch, vilket kan bli en kamp för mig som måste ha mat regelbundet för att orka vara pigg och glad. Så vi kom på att det bästa är om jag har färdiga matlådor i frysen, att bara ta upp och värma på och sedan äta min lunch. Slippa laga mat osv. 
 
Så sagt och gjort, och igår gjorde jag och mamma spagetti och köttfärssås samt kyckling satay, så nu är kommer jag kunna vara mätt och glad i hela 6 dagar! Däremot kanske variationen inte blir på topp, men jag älskar framför allt satay så de kommer jag nog inte klaga över haha! 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: