Min lilla Diva!

Igår tog Alwa och jag hand om Divis tillsammans, vilket resulterade extra mycket pyssel och extra mycket uppmärksamhet för Divan. Vilket hon inte tackade nej till! Så efter att ha blivit ryktad, insmord, insprayad, oljad, avsvampad och piffad med lindor och fint träns så drog vi ut på den dagliga promenaden. Alwa hängde med på den och klickade lite fina bilder under tiden! 
 
Vi gick i ca 20 minuter på mesta dels gräs men även en del asfalt och lite grus, perfekt enligt schemat alltså! Divan var jätte pigg och trampade på framåt jätte glatt. Hon är så duktig, och verkar verkligen gilla all uppmärksamhet och promenderna nu. Alwa tyckte även Divis blivit väldigt fin i kroppen vilket är så kul att höra! Man blir ju lite hemmablind så att säga. 
 
Idag har jag lite tråkigt, har inte bestämt vad jag ska göra än. Är egentligen hästledig, men funderar på att dra till stallet ändå för att Alwas pålle kommer hem från Skåne idag. Men vi får se hur det slutar, är väl skönt med en stallfri dag också i och för sig. Då ska jag nog i stället till mamma eller ner på stan, eller både och haha. 
 
Alla bilder är fotade av Alwa, och ni kan besöka hennes blogg HÄR! 
 

Kommentarer
Jolin Berg

Otroligt fin häst!

Svar: Visst är hon!
Felicia Johansson

       http://sluhusdjursagronom.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: