Ostmys

Hej på er! Har inte orkat/haft tid till bloggen de senaste dagarna, men tänkte kika in nu och säga hej i alla fall. Jag tror jag börjar bli sjuk, är så otroligt trött och har huvudvärk.. Men tidigare idag så orkade jag hålla tempot, skrittade först ut på Pelle tillsammans med Divans ägare Sara och Divis! Mysigt även om det blev en kort tur och även i lite regn.
 
Sen kom Jakob till stallet så hjälpte vi till i några timmar inför den stora tävlingen som kommer hållas där nästa helg. Vi körde blandanat upp saker till terrängbanan, första gången vi fixade allt med ett hästsläpp och körde själv, så vi var grymma! Skurade flaggstänger och skottade ridhuset kanterna. 
 
Nu ska vi hugga in på lite roliga ostar som jag köpte med mig hem igår från Elisabeths ostbod, man fick även med en marmelad och lite kex och så köpte jag även till en korv. Så nu ska det smakas på, förväntasfull! Medan ska vi spela lite kort innan vi intar soffan och kollar på serier. Mysig lördag! Vad har ni för er?
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: