Puh!

Klockan är strax tolv och jag har redan hunnit med 7 stycken intervaller i en lång och brant backe som kallas för pilotbacken. Och så har jag även powerwalkat 6,5 kilometer för att hämta Älling (som hunden heter). Rätt så grym alltså! 
 
Än är det inte slut, nu har jag en liten "paus" hemma, men efter lunch ska vi ut på en lång promenad jag och Ä, vilket brukar bli så där 5-7 kilometer. Och sen ska jag lämna hem honom igen, 6,5 kilometer till alltså! Men då tror jag att jag tar cykeln så jag kan cykla direkt till stallet. Inte konstigt att jag börjat gå ner i vikt när jag rör på mig så här mycket om dagarna! 
 
Sedan väntar Divan, som ska skrittas med ryttare på i 35 minuter på grus och gräs, och dessutom är det äntligen dags att korta tyglarna och börja bygga upp lite muskler! Troligtvis kommer hon vara rätt stel och motvillig, men det är bara att jobba på! Keep going, never give up! 
 
Dagens spring outfit! Linne från Stronger , sport bh på H&M, löpartights från Gina Tricot och världens skönste och finaste skor från Asics modell Gel Kayano 20

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: