Rehband and Back on Track

Dessa här nedan är mina hjältar! Eller framför allt snyggingen till höger, mitt nya vaddskydd från Back on Track! Jag har haft det i nästan en vecka nu, och de tre första dagarna hade jag det ca 4 timmar per dag för att vänja kroppen/huden. Och nu har jag det minst 8 timmar per dag. Och vet ni vad? Jag tycker redan att jag märker resultat, jag har inte alls ont i benhinnan trots att jag går väldigt mycket varje dag + har sprungit en dag också, så himla skönt!!! 

Tänk om Back on Track skyddet är min räddning? Så underbart i sådana fall!! Då ska jag nästan köpa ett till att ha på de andra benet i förebyggande syfte. Det blåa vadskyddet jag har är från Rehband, och det har jag enbart "bara för att" och för att det ger lite mer värme till benet. Har det på benet som har minst problem. Men annars tycker jag inte att det har hjälpt eller funkat så jätte bra faktiskt. 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: