Ser fram emot November!

Jag gillar verkligen inte kyla, mörker, höst och vinter, så rubriken kan kännas lite felplacerad. Men faktum är att jag nu längtar tills november för att jag ska till Friends Arena och hänga på Sweden International Horse Show en hel dag!!! ÅHHHHHHH! Jag har vart där en gång innan när det var på Globen, det måste ha vart 2008 eller 2009? Länge sedan i alla fall! 
 
Ska dit med min älskade pojkvän faktiskt, han är galet bäst vilket ni nog har förstått vid de här laget haha! Detta blir som en 1 år och 7 månaders present till mig sa han haha, eftersom dagen innan vi åker dit är våran dag. Det ska bli sååå himla roligt att få åka dit med honom, kolla på massa underbara shower, dressyr och hoppning i världsklass och möjligtvis shoppa lite! 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: