Shopping till stallet @ Ikea

Idag tillbringade vi några timmar på Erikslund shoppingcentrum, jag, Jakob och hans mamma. Inga stora inköp inte, en kofta och en halsduk hängde med hem i klädesväg, tänkte fota och visa imorgon! Och från Ikea så blev det en del små plock, ljus och sådär 4 underlakan till våran säng i olika färger, beige, vit, grå och svart. Dra på lakan är helt klart de bästa! 

I alla fall, det här under är små saker jag köpte med mig som ska med till stallet faktiskt. Två diskborstar för 3 kr/styck, alltid bra att ha till hinkar, vattenkopp, leriga hovar osv. Ett skohorn 5 kr, så jobbigt att få på skor utan att knyta upp dem i stallet men nu problemet löst! En ny kopp, 15 kr. Den gamla har Alwa haft på vift och den har blivit för äcklig... Och till sist, en ny klocka till stallet! Vi har haft en vid uppbindningsplatserna men efter att den aldrig funkade ett tag plockades den bort. Vilket typ alla stört sig på eftersom man alltid kollar upp på den, fast den inte är där. Så för några dagar sedan pratade vi ett gäng i stallet och sa "det är väl bara att någon köper en när de är på ikea nästa gång!", så idag när jag passerade klockorna, högg jag tag i denna perfekta stallklocka, 19 kr! ;) 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: