Springelispring

I måndags var jag, Alwa och Jakob ute och sprang i Gånsta spåret. Vi tog det lugnt, när jag pausat från springningen måste jag mjukstarta annars får jag ont i benhinnorna och höfterna på momangen. Alwa hade aldrig sprungit 3 kilometer, så med pepp och lite smisk på vägen så klarade hon det! GRYM! 
 
Igår fick jag för mig att jag hade tråkigt och tänkte gå ut och springa en kort vända på alla gångvägar, precis när jag skulle bege mig kom Jakob hem från jobbet så han hängde på. Det var så kvavt och jobbigt ute så rundan blev allt rätt kort, 2,5 km endast hehe. Föredrar att springa i spåret där jag har ett tydligt mål framför när jag är klar eller inte klar. Men men, det är bättre att springa 2,5 km än att inte springa alls, eller hur?! 

När vi sprang, Jakob och jag körde vi så att man fick bestämma varannan sväng, när vägen delade sig. Rätt kul ändå, men vi sprang mest i en cirkel haha. 
 
 

Kommentarer
Sabina

Såna saker gör ju löpningen mycket roligare, också bara att ha någon att springa med tycker jag!

Svar: Ja verkligen! Det blev mycket roligare, tråkigt bara att kondisen inte är på topp så man inte kommer så långt haha.
Felicia Johansson

       http://minegensite.wordpress.com/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: