Städdag

Sådär ja! På väg hem till min älskling nu, blev inget stallbesök då städningen tog över mitt liv. Alltså jag fattar inte hur lång tid det tar att städa, först röjde jag i en garderob jag har, där jag under åren bara lastat in massa skit som aldrig används. Slängde hur mycket saker som helst, bara de tog ju 2 timmar. 

Sedan hade jag lovat att städa i huset också, städade enbart nedervåningen men det tar sååå lång tid. Galet. Tur att Relationspodden med Bingo och Katrin finns, två avsnitt under städningen hann jag med, men de är för härliga att lyssna på ju! Har inte hunnit är något idag för att jag städat så mycket, hehe inte bra för stackars Jakob som väntar på en snäll flickvän som ist är ett hungrigt monster..

I alla fall, nu får bloggen lite ledig från mig en stund, så vi hörs när vi hörs helt enkelt! 

Blött nyduschat hår men jag gillar min tröja! Har fått den av mamma faktiskt! 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: