Vecka 2

På måndag börjar vecka 2 av Divans igångsättningsschema! Vilket inleds med att jag får slippa att gå med henne alla dagar, ska nämligen hoppa upp och skritta henne i tre av dagarna, och gå förhand två dagar. Härligt! När veckan är slut är vi uppe i 35 minuter, vi började på 20 minuter så det går allt framåt. 
 
Ska bli jätte kul att sakta med säkert bygga upp henne för att försöka ha henne på sin gamling toppform i vinter/höst! Men det är många veckor av uppbyggande och små ökningar som väntar, men inget emot det har jag. Tycker det är rätt mysigt att pyssla om henne x100 och bara gå ut och gå med henne också. Framför allt gillar jag att följa ett schema, perfekt för en planerare som mig! 
 
Nu fredag-söndag har hennes ägare + medryttare henne, samt så har hon en vilodag. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: