5 av 5 stjärnor

Godmorgon, tänkte jag skriva men klockan har ju hunnit bli elva redan. Jag är hemma hos mamma på landet nu en sväng tisdag-onsdag. Rätt skönt faktiskt men däremot är det så himla varmt i mitt rum och väldigt mycket insekter så det var inte lätt att sova, det är i och för sig lika varmt i sovrummet hos Jakob, hemskt. 
 
Paris resan får verkligen 5 stjärnor av 5 möjliga. Vi ville uppleva så mycket som möjligt under våra fyra dagar där så vi har gått otroligt mycket under dagarna och det har vart så himla varmt. Men vi har fått se såååå mycket! Alla de största sevärdigheterna som Eiffel tornet, Triumfbågen, Notre Dame, Camps Elysee, Louvren och Louvrentriangeln samt Mona Lisa, alla lyxbutiker längst Saint Honoré och mycket mer. Alla gator är så vackra och mysiga i Paris, husen med krumelurer och franska balkonger och den underbara floden Seine med alla fina broar. 
 
Första resan utan föräldrar, och tillsammans med enbart pojkvännen. Det gick utmärkt och det var så mysigt! Kan inte tacka Jakob nog för att han gav mig en så fin studentpresent! ♥ 
 
Idag väntar en lugn dag, i eftermiddag ska jag tillbaka till stan och Jakob igen. Innan dess är planerna inte många, ska försöka fixa en ny header bara. Vi hörs senare! 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: