Fixar förmiddag

Äntligen liiiiite svalare ute! Eller det är fortfarande väldigt varmt men de blåser åtminstone idag, härligt! Jag har precis kommit hem i från stan, hade en del att ta tag i så drog ner en runda och fixade allt. Bland annat var jag på Arbetsförmedlingen och skrev in mig, bra start! Hämtade även ut ett paket, vad som fanns där i får ni se senare.
 
Sen behövde jag en liten belöning och lite andra små nödvändiga saker, så ett stopp på H&M blev det. Ett nytt nagellack från Loréal Paris hade jag förtjänat och sen slank de med en ny pennväsare till sminkpennorna samt en nagelfil, de jag har glömmer jag alltid att ta med hem till Jakob så det blir lite knepigt när man står där och ska fylla i ögonbrynen och pennan inte har någon udd.. 
 
Snart dags för lunch och senare idag ska jag och Jakob till Granngården och sedan till Divan. Divan ska göras extra fin och så ska vi gå en promenad med henne samt ta massa fina bilder! Ska bli riktigt kul, länge sedan man fotade fina bilder på skruttan. Ska försöka skriva lite om dagarna i Paris också, och visa ännu mer bilder såklart! 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: