Grillkvällar och solnedång

I fredags var en så mysig dag! Vi låg och solade och läste våra nya böcker hela dagen, innan de var dags för middag. Jag gjorde enligt mig den godast salladen, enkel och bara goda saker i! Tycker inte om bland och sånt tjafs längre. Medan jag skärde grönsakerna så hade jag iPaden som sällskap och kollade på svindyra slott, herrgårdar, stora hästgårdar och stora drömhus bara för att det är så roligt, tänk att man kan bo sådär?! 

Jakob skötte grillen med laxen, och allt blev jätte gott! Vi avslutade kvällen med en fotopromenad uppe på en stor kulle, fint med solnedgång och perfekt ljus! Fotar nästintill allt som finns nu med testkameran, så Jakob suckar lite åt mig ibland när han absolut inte får börja äta eller lägga upp maten fult för att jag ska fota haha.

 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: