New Look

Under våra Paris dagar så besökte vi ett undergjordiskt shoppingcenter, Forum des Halles heter det. Det var ganska så stort och de fanns massa butiker, bland annat Mango, Sephora, Zara, H&M och sedan några franska butiker. En butik jag hade läst om var New Look, vilket lät lovande. Väl inne i butiken blev jag helt till mig haha, det fanns SÅÅ mycket fint. De hade så många fina väskor, så mycket fina smycke, så mycket fina skor, så mycket fina kläder och så mycket fina småsaker. Verkligen ett tips till er som vill shoppa fina saker till bra priser!
 
Hittade minst 4 väskor jag verkligen ville ha, men tillslut blev det den här under. Tycker den är hur fin som helst! Sen köpte jag även två andra saker ni ska få se någon annan dag. Efter att ha hittat väskan och de andra sakerna fick jag gå till kassan direkt och inte kolla runt mer för då hade jag nog hittat lite för mycket hehe. 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: