Nystart

Hej och välkomna! Ni som hängt med tidigare märker nog att de skett en stor förändring på min blogg? Jobbade med att flytta inlägg, byta design och göra en header i några timmar igår förmiddag vilket gav resultat. Nu kan jag göra en omstart vilket känns toppen! Headern är bara tillfällig dock.
 
Jag har precis ätit frukost och sitter nu och överför bilder från kameran (är testpilot till en Samsung NX30 just nu, jätte roligt! Gå in på smartson.se om ni vill läsa mer om kameran och testpiloternas åsikter) och lyssnar på en podcast, mysigt! Inatt börjar min pojkväns, Jakob, och min resa till Paris. Som jag längtat! Fick resan av honom i studentpresent, ett drömpresent. Så idag ska det packas och fixas, ska även städa huset och hoppas även hinna med en tur till stallet där jag håller på att tvätta alla Divans smutsiga saker och så måste Divis och jag ta ett hejdå-snack. 
 
Ha en toppen dag allesammans så hörs vi senare! 
 
Fina fuxen igår! Hon trivs så bra med att gå ute dygnet runt hela sommaren, nu börjar dock gräset torka bort...

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: